Igaühel on oma lugu
Soovime aidata igal mehel seda lugu rääkida.
Visioon
Meeste aksessuaarid ei ole mõeldud ainult erilisteks puhkudeks ning kindlasti pole need mõeldud vaid teatud grupile meestest. Samuti pole need seotud vaid hea väljanägemisega, vaid on oluline osa Sinu loo jutustamisest ja selle väljendamisest, mis teeb Sinust just Sinu. Üks viis seda teha on näiteks väiksemate esemete kaudu, mida kannad – aksessuaarid.
Trendhim disainib kvaliteetseid meeste aksessuaare, mis on moe- ja taskukohased. Meie portfellis on hetkel 13 brändi ja iga aasta toome me juurde veel mitmeid uusi kollektsioone. Samuti on meil pidev kasvav arsenal artikleid, et aidata Sul oma tellimusest maksimum võtta.
Meie väärtused
Kas soovid töötada Trendhim'is?
Tutvu meie avatud positsioonidega ning õpi meid paremini tundma, lugedes meie Atlast.
Trendhim'i lugu
Kas oled kunagi sellist päeva kogenud? Päeva, kus sa mängid 'snooze' nupuga ja võimalus sissemagamiseks on liigagi reaalne? Jah, me oleme ka.
Meie valikud määravad meie loo.
Me ei saa aidata Sul otsustada, kui kaua magada, kuid saame aidata Sul oma lugu rääkida, pakkudes tootevalikut, mida ei leidu kusagil mujal. Disainitud Taanis ja leitud 13 ainulaadsest majasisesest brändist, on meie toodetel kõikidel midagi erinevat öelda.
Mille valid Sina?
Millist lugu räägid Sina?
Loe, kuidas Trendhim sündis, alates hällieast kuni tänaseni, nagu me seda kõige paremini mäletame.
2007
Kõik head lood algavad algusest... Aga mitte kell 4 hommikul.
Trendhim asutati 2007. aasta lõpus Sebastiani ja minu poolt (Mikkel). Me olime 18. aastased ja lõpetamas oma viimast aastat keskkoolis. Me olime noored, energilised, põlevad soovist alustada oma äri... ja piisavalt naiivsed, et ka tõeliselt sellega algust teha.
Me pakkusime välja 2 ideed – kodune saia kohaletoimetamisteenus nädalavahetusteks ning veebipood meeste aksessuaaride ja ehetega.
Tead, kuidas öeldakse, et ettevõtjad peavad tegema kõik, et nende äri õitsema hakkaks? Noh. Nii väga, kui me tahaksime sellega nõustuda, siis otsustasime kiiresti, et vara üles tõusmine kell 4 hommikul saia kohaletoimetamiseks ei olnud siiski meie tassike teed.
Ja nii oligi! Hommikuse saia idee leidis oma kiire lõpu ning tuhast tõusis.. Trendhim.
2008 - 2014
Go Big or Go Home
Me investeerisime sellesse ettevõttesse kõik - mitte ainult raha, vaid ka aega ja suhteid, meie sotsiaalse elu. 16-tunnised päevad, 7 päeva nädalas 2 aastat. Ilma puhkuseta või pühadeta. See oli tõelise pingutuse definitsioon.
Me kolisime ühest korterist, kus me tollel ajal elasime, piisavalt suurde majja, et mahutada ära nii meid kui ka ettevõttet. Vähem kui aasta hiljem pidime Trendhim'i kolima edasi tõelisesse lattu.
2009. aasta lõpuks oli Trendhim piisavalt kasumlik, et maksta meile täistööajaga palka. Kuni sinnani olime me pidanud leiva teenimiseks ajalehti vedama ja lillekimpe valmistama. Poole koormusega töötamiseks oma täistööajaga töö eest tasumiseks on vaja palju kirge.
2012. aastal otsustasime, et on aeg alustada oma toodete disainimist. Sündis meie esimene majasisene bränd - Lucleon.
2014. aasta lõpuks oli Trendhim olnud pidevas ning tervislikus kasvus, seega loomulikult laienesime edasi ka Norrasse, Rootsi, Soome ja Madalmaadesse.
Ja... hakkasime inimesi palkama tellimuste pakendamiseks. Noh, see on edu!
2015
Uskumatult hämmastav kogemus
Karina ja Kristof liitusid meeskonnaga, inventuur kasvas ja ladustamisruum muutus nii kitsaks, et tellimuste kättesaamiseks ja pakkimiseks pidi külgees liikuma.
Kuna ladustamisruum muutus ühesuunaliste tänavate labürindiks, kutsusime kokku tiimi koosoleku. Tundide jooksul kestnud arutelu viis elumuutva otsuseni öelda hüvasti meie armastatud kodule… ja kolida üle tänava.
Me kolisime oma uude peakontorisse, kus on ruumi kardi võistlusteks, ping-pong lauaks ja suurteks ideedeks.
Nüüd on ametlikult möödas poissmehe korteri ja elutoas magamise päevad.
Ja Sa kindlasti mõtled: "Olgu. On jõudnud kätte aeg, kus nad saavad professionaalideks, eks?" Noh... mitte päris.
Üks meie põhiväärtustest on Hakuna Matata (milline imeline fraas) ja see on midagi, mis on kõigile Trendhim'is väga oluline. Me otsustasime juba ammu, et me ei soovi kunagi muutuda 'professionaalideks' lihtsalt tühipalja professionaalsuse nimel.
Me tahame klientidega suhestuda ning olla lihtsalt 'down to earth'. Me tahame, et meie töötajad oleksid osa meeskonnast. Me tahame pidevalt areneda nii inimestena kui ka ettevõttena. See on rohkem kui lihtsalt olla ‘professionaalne’.
Iga lugu on erinev. Me ei ole need tüübid, kes tahavad sobituda mingisse kokkulepitud vormi. Ehk miks me peaksime seda kellegi teise jaoks tahtma?
2016
Okei, see eskaleerus kiiresti
Aaah, 2016.
Alustame veebruarist, kus laienesime 11 uude riiki ja palkasime 43 tõlkijat. Nii paljude uute turgude avamine tähendas, et kõik 3000 toodet ja kogu veebileht pidi olema tõlgitud 8 erinevasse keelde! See polnud kerge ülesanne. Aga, kui on liiga lihtne, siis polegi ju lõbus?
Oh, ja seadsime endale eesmärgiks suureneda enne aasta lõppu 3000-lt ainulaadselt tootelt 5000-le tootele. Lõppude lõpuks oli meil ju lao ruum, mida pidime täitma.
2017 - 2018
Run, Gazelle, Run
Isegi serveri kokkuvarisemine Mustal Reedel ei suutnud meie november '18 raketti pidurdada ... kuigi üks tõeliselt üritas. Õnneks suutsime sidrunitest siiski mahla välja pressida ja tooted õigeks ajaks välja saata. Ja me saime isegi veidi riiklikku uudiste kajastust. Sebastian oli päeva täht!
2017/2018 laienesime 12 uute riiki, sealhulgas Austraalia, Singapur, Kanada, Uus-Meremaa ja USA, viies meid 28 aktiivse turuni. See on palju uusi lugusid, mida rääkida.
Sammu tagasi astumine ja meie brändi DNA ja identiteedi täiustamine oli suur osa meie fookusest nende aastate jooksul ning me saime 2017. aastal Taanis 10 kõige kiiremini kasvava ettevõtte tiitli – 'Gazelle Company'.
Me ei tea, kuidas reaalsed gasellid seda teevad ... kuid meie puhul on see kombinatsioon suurepärasest meeskonnast ja usust kvaliteetsetesse toodetesse, mis hoiavad meid liikumises. Puhas rõõm!
2019
On veelgi rohkem lugusid rääkida
Meie eesmärgiks on olla stiilsete meeste ja keskkonnasõbralike kingituste tegijate jaoks parim sihtkoht. Kuid selleks vajame me võimalikult suurt kontrolli kogu toote elutee üle, alates disainist kuni kohaletoimetamiseni.
Meie disainerite meeskond kasvas kiiresti ja sama kiiresti kasvas ka meie kollektsioon. Kas mäletate seda ühte majasisest brändi, mille me 2012. aastal tegime? See on nüüd 13 erinevat majasisest brändi, kus on üle 1,600 toote, mis on saadaval ainult Trendhim'is.














Ümbritsetud 50 usinast, hoolivast, vastutustundlikust ja oi kui nutikast inimesest, on kontoris valitsev energia ülev. Oleme jõudnud sellesse punkti, kus on võimatu kõiki ühte pilti mahutada, nii et palun naudi seda gif'i meist 26-st.
Nii palju uusi tooteid ja kolleege põhjustas meile kasvuvalusid. Uus laohoone, kuhu me 2015. aastal kolisime, on meie jaoks juba liiga väike, seega kolisime 3000 m²-pinnale, kus on piisavalt ruumi kasvamiseks.
2020
Hea teenindus = hea äri
Meie fookus klienditeenindusele tasus end ära. Pandeemia tõttu hakkasid rohkem inimestest just veebis ostlema ja aina rohkem inimesi jagas oma kogemusi sotsiaalmeedias, seetõttu levis Trendhim'i sõnum nagu tuli - enamik sellest oli äärmiselt positiivne.
Suust-suhu teave andis meie kasvule hoogu, mis lubas meil üha rohkem inimesi palgata, rohkem tooteid disainida ja suuremaid koguseid tellida, mis viis kokkuvõttes kulude languseni. Kõik see aitas meil hoida meie aksessuaare taskukohasena, samal ajal kui kvaliteeti ja tootevalikut märgatavalt parandasime.
2020 oli paljuski halb, kuid me nägime seda võimalusena muutuda paremaks. Oleme alati olnud teadlikud oma vastutusest keskkonna ja ühiskonna ees, kuid see aasta tõi esile mõned meie ambitsioonikamad jätkusuutlikkuse projektid kuni tänaseni.
2021
Olgu, see muutub juba naeruväärseks
See 3000 m² suurune ladu kuhu me sisse kolisime 2019. aastal. Sa tead... see, kus on "rohkelt ruumi kasvada." Jah, me oleme sellest välja kasvanud. Ja see pole veel kõik: meie laohaldussüsteem ei pidanud vastu tellimuste arvule, mida me iga päev saime.
Nii et kutsusime kokku meeskonna ja kolisime kogu lao - kõik 650 000+ individuaalset toodet - ühe nädalavahetusega! Kui vaja, ehitame me lihtsalt ruumi juurde meie 5500 m² laole, mis asub 3,3 hektaril, kui meil seda vaja on. Sest täpselt nii me nüüd asju ajame. Ja meie uus laohaldussüsteem töötab nagu hästi õlitatud kellavärk.
Vaatamata pandeemiale ja globaalsele tarneprobleemide kogumile, suutsime me kavandada, prototüüpe teha ja iteratsiooni läbi viia üle 1000 eksklusiivse tootele ning kasvatada meie töötajate arvu üle 100 ägeda kolleegini, kellest paljusid on allpool pildistatud, väljendades oma entusiasmi.
Me kasvasime sel aastal kiiresti ja kasutasime seda kasvu strateegiliselt. Suurem hulk tellimusi muudab tootmise odavamaks, kuid selle asemel, et hinda langetada, oleme kvaliteeti tõstnud. 2021 aasta jooksul oleme teinud parandusi mõnes meie populaarseimas tootes ja jätkame seda ka lähitulevikus - lisaks iganädalaselt veel enamate fantastiliste toodete lisamisele meie kollektsiooni.
Õppimine on elamine ja areng on edasiviiv.
2022
Fookus teenusele
Meie kõigi aegade müüduim käekell on Dante. Aastal 2022 võtsime suure riski ja kujundasime selle ümber klientide tagasiside põhjal. Vaata: Dante II.
Me investeerisime täiesti uude UV-printerisse, et saaksime valmistada isikupärastatud trükke kellade tagapaneelidele. See tähendab, et saame nüüd naha sisse reljeefseid tekste sisse pressida, metalli laseriga graveerida ja printida pilte kellade tagakülgedele. Meile nii meeldib toodetele lisada juurde isiklikku puudutust.
Meie uus kontor pidi tunduma nagu kodu – mitte lihtsalt renditud kontoriruum. Igal osakonnal oli võimalus oma ruumi sisustada ja nüüd tundub kogu kontor nagu mõnusaim ajaveetmiskoht. Avatud on isegi meie enda spordisaal! Jooksulindid, lauaäärde paigutatavad velotrenažöörid ja spordisaal... Meil pole põhjust mitte vormis püsida.
Kui peamine põhjus poleks kõik see kook..
2023
Nii... palju... tooteid...
Me mitte ainult ei seadnud uut rekordit, lisades selles aastas juurde üle 2000 uue toote, vaid lisasime ka mitmeid uusi kategooriaid meie valikusse. Erinevates vormides, materjalides ja värvides bokserid ja sokid, eraldi kategooria kinkekarpide jaoks ning terve hulk kehaaugustuste ehted.
Selle tähistamiseks olid mõned kutid kontoris lasknud endale kõrvaaugu teha.
Tervitasime ka uut majasisest brändi meie valikus – Otsu, meie tänavastiili bränd. Operatiivsel poolel investeerisime palju uude sorteerimismasinasse, mis suudab sorteerida 99,9% täpsusega üle 2000 pakendi ühe tunni jooksul.
Ja viimane tagasihoidlik saavutus: saavutasime 4,7 keskmise hinde Trustpilot'i 28+ turul, kus igalpool on minimaalseks hindeks 4,5.
2024
Raketina tulevikku
Me alustasime aastat täiesti uue, värskendatud Atlasega. Atlas on meie ettevõtte kultuuri, suhtlemise ja kaubamärkide juhend.
Oled huvitatud Trendhim'is töötamisest? Vaata lähemalt...
Meie uus sorteerimismasin oli kasulik meie sõbrapäeva kampaania ajal. Me toimetasime kohale 43 114 pakki ja meie uued kinkekarbid olid tohutu hitt!
2025
Ja lugu jätkub